L'AMIC INVISIBLE, 2009

La RaTeta Miquey:

Amb tota la meva tendresa


ELS SENTITS DE LA TERRA

(amb tornada)


M’agradaria veure pensaments i emocions,

i objectes amb ànima

(en total equilibri,

anant a qualsevol destí).



M’agradaria tastar les situacions inverses

i la maduresa generosa

(en total equilibri,

anant a qualsevol destí).



M’agradaria olorar experiències passades

i la sensació de pau

(en total equilibri,

anant a qualsevol destí).



M’agradaria escoltar el so dels arbres

i la música dels colors

(en total equilibri,

anant a qualsevol destí).



M’agradaria tocar núvols i estrelles

i la tendresa de l’aigua

(en total equilibri,

anant a qualsevol destí).


I tant la meva amiga La RaTeta Miquey com qualsevol que em visiti, podeu entrar al nou recull de pensaments que estic preparant per aquest 2009, la meva preocupació veritable i el meu amor a la mare terra, a Pachamama.






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

1 comentaris:

Cèlia ha dit...

7 Pensaments:

la raTeta Miquey ha dit...

MOLTES GRÀCIES!!! M'ha encantat, molt, molt. Saps, et vaig descobrir per casualitat (vas mig esborrar un comentari on deies el teu nom... llavors ja ho vagi lligar tot)

Ara marxo a casa els pares a seguir obrint regals però el primer d'avui me l'has fet tu. De nou, gràcies nova amiga!!!
dimarts, 6 / gener / 2009 11:48:00 CET
Striper ha dit...

De tota una poetessa un magnific regal de poema.
dimarts, 6 / gener / 2009 12:25:00 CET
Carme ha dit...

T'ha quedat molt maco!

No conec la rateta Mickey, aquesta és una ocasió.
dimarts, 6 / gener / 2009 12:34:00 CET
Cesc ha dit...

Quins trossos de regals què feu! :)
dimarts, 6 / gener / 2009 12:40:00 CET
zel ha dit...

Que bonic... estic esmaperduda i garratibada amb tants regals preciosos que vaig veient...
Petons!
dimarts, 6 / gener / 2009 21:04:00 CET
Laura ha dit...

Oh, quina cosa més maca! M'ho estic passant d'allò més bé veient els regals dels blocaires invisibles, quin goig!!!!
dimarts, 6 / gener / 2009 21:16:00 CET
- assumpta - ha dit...

Per tot arreu és veuen uns regals preciosos, i com no podia ser menys aquest ho és especialment !
Quin goig aquests dies !!!
A veure si aquesta il·lusió ens acompanya força temps !!!
Petons ;)
dimarts, 6 / gener / 2009 22:33:00 CET